








Een nieuwe tijd – na de crisis – vraagt om een hernieuwd inzicht. De aandacht verschuift van bezit naar gebruik. Delen, ruilen en het gebruik van lokale producten, dat is onze nieuwe beleving van status. Meegaan met de tijd en openstaan voor verandering staan centraal, een goed voorbeeld hiervan is milieubewustzijn. Ecoproducten vinden hun weg naar klantengroepen die hier eerder nog niet aan toe waren. Een tijd van daadkrachtig optreden, problemen aan het licht brengen ze oplossen in plaats van ze te verdoezelen.
Het interieur ademt rust uit. Een luxueuze omgeving met kwalitatieve natuurlijke materialen. Zacht glanzende materialen geven het gevoel van comfort en kwaliteit. Ruwe natuursteen, natuurlijk en gepolijst hout, glad rvs en koper worden harmonieus gecombineerd en vormen een eigentijds, natuurlijk beeld. Milieuvriendelijk is hier verheven tot het nieuwe statussymbool. Eenvoud, natuurlijke luxe, overzicht en ruimtelijkheid; die elementen staan centraal. Dat geldt ook voor het kleurgebruik: grijsgroene tinten voor de natuurlijke uitstraling, koper voor de luxe, krachtig okergeel en zwart voor duidelijkheid en overzicht en wit voor ruimtelijkheid.